IAD

[email protected] · CONTACTA’NS

Comunicat de premsa 13/12/2023

L’institut Andorrà de les Dones i l’Andorra Esports Clúster han signat avui un conveni de col·laboració per tal realitzar activitats conjuntes al llarg dels propers tres anys. L’acord recull també la reciprocitat d’ambdues entitats per tal de participar en les activitats, grups de treball i projectes que desenvolupen l’IAD i l’AEC.

Els objectius bàsics de la col·laboració són la realització d’accions pel foment de la participació de dones, noies i nenes en l’àmbit esportiu i en les àrees tradicionalment masculinitzades en les institucions i empreses del sector de l’esport i les indústries esportives; l’organització d’actuacions de sensibilització i de formació sobre el marc normatiu referit a la igualtat i adreçades a les empreses, entitats i organitzacions esportives; així com la configuració d’activitats per la prevenció de l’abús i l’assetjament en el món de l’esport. Les accions s’emmarquen dins de diferents ODS de l’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible, concretament el 3: Salut i Benestar; el 5: Igualtat de gènere i el 10: Reducció de les desigualtats.

La primera acció conjunta consisteix en la creació del grup de treball: Igualtat de gènere en l’esport i en la indústria esportiva que inicia activitat aquest mateix mes de desembre, amb la finalitat d’impulsar la igualtat de gènere tant en l’àmbit de l’esport associatiu com de les empreses del sector de l’esport, cercant estratègies transversals i conjuntes.

Andorra la Vella, 13 de desembre del 2023

This will close in 0 seconds