IAD

[email protected] · CONTACTA’NS

Comunicat de premsa 18/01/2024

La Jornada és iniciativa de l’Andorra Esports Clúster i de l’Institut Andorrà de les Dones, compta amb la col·laboració de la Secretaria d’Estat de Joventut i Esports del Ministeri de Cultura, Joventut i Esports del Govern d’Andorra, el patrocini de FEDA i el suport d’Andorra Tarinas, Opció RRHH i Equilatera, LAUsport i BCNResol (b-resol).

Format de la jornada: caràcter pràctic i participatiu, basat en 3 blocs formatius:

▪ Marc normatiu: Llei i protocols d’actuació.
▪ Com fer un pla d’igualtat i implantar protocol de prevenció d’assetjament.
▪ Sensibilització sobre assetjament i abusos: com detectar-los i com fer l’acompanyament a les víctimes.

Seguit de la presentació d’exemples i experiències contrastades i de tallers de treball grupal amb la mentoria dels intervinents.

Públic objectiu: adreçat a totes les entitats esportives (Federacions, Clubs), empreses i professionals del món de l’esport.

Data i horari: 1/02/24 de 9:00 a 13:30h.

Ubicació: Centre de tecnificació d’Ordino.

Programa:

Estàs preparat per complir amb la normativa d’igualtat?

9:00 – 10:30 h
Benvinguda i Presentació
Normativa i mesures a aplicar per a garantir la igualtat efectiva; i exemples d’actuació, a càrrec d’Andorra Tarinas
Exemple d’implantació: “Què va aportar el primer Pla d’igualtat a FEDA?”

10:45 – 11:45 h
Els plans d’Igualtat en les empreses i entitats esportives, exemples de bones pràctiques, a càrrec d’Opció RRHH

12:00 – 13:00 h
Els abusos en el món de l’esport i de la competició: algunes dades, a càrrec de l’Andorra Esports Clúster